[Qui-deu-a-qui] TRUCADES / Adhesió a Carta a l'Alcalde de Barcelona / FSCat

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mie Dic 19 10:21:24 CET 2007

Hola genteta:)....

Tal i com vam comentar ahir a la reunió, quan vaig arribar a casa vaig fer
els deures endarrerits; enviar un mail a les entitats que faltaven. Aquest
matí a primera hora he fet unes trucades (selecció). Els hi he dit que si
volen adherir-se a la carta, ho han de fer abans d'aquest migdia. El
termini és un pel apretat però tampoc tenim més temps.

Rica, si a les 13h no han contestat vol dir que o bé no han tingut temps
de plantejar-se el tema o bé que per diferents motius no volen/poden
signar, d'acord?. Si em truquen a mi, ja em posaré en contacte amb la
Rica.

Ja podeu afegir a les adhesions a La Torna (veure mail que hi ha a
continuació).

Rica, m'he posat en contacte amb el David i m'ha dit que cap problema que
el truqueu. Després et passo el seu telf.

Respecte a aquest tema això és tot.

Dir-vos també que s'ha inscrit al FSCat un seminari sobre conversió de
deute per educació...sí, sí. Ho comento per si ens volem plantejar el fet
de participar amb ells al taller. Així que tinguem la llista definitiva de
seminaris us ho farem saber.

Un petonet,

Gemma:)