[Qui-deu-a-qui] Materials (Nou ppi) i xerrada

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Abr 13 17:06:29 CEST 2007

Hola a tothom:)...

Us volia comentar dues cosetes;

1) Aquí podreu trobar la nova versió del ppi que han fet les noies
d'Astúries-QDQ a partir del que vam presentar nosaltres i incorporant tots
els comentaris que van sorgir a la formació de formadors d’Astúries.
Gracias por colgarlo Luís.

www.quiendebeaquien.org/kitbcn/ppi-documents/Deute-extern/PPicampanyaQDQ-Marzo07-modifAsturies.ppt

Ara ho estan revisant (a través de les persones que estan a la comissió de
materials) a Madrid, Córdoba, Palència, Ciudad Real...per tancar-ho
definitivament. Hi ha altres materials per acabar així doncs si anem
tancant els temes oberts molt millor.

Nosaltres ja ho vam revisar, però l'altre dia a la reunió alguns de
vosaltres dèieu que no ho havíeu pogut fer. Aquí ho teniu doncs. Les
d’Astúries encara no han revisat el guió que acompanya al ppi. Marc, tu
tenies comentaris del guió, no?. M'ho pots enviar?. Mil gràcies.

2) El dimecres al vespre vaig fer una xerrada sobre "l'estat del Món" a un
IES de Bellvitge. La veritat és que va ser molt interessant, ja ho
comentarem. Ho recomano:)

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma:)