[Qui-deu-a-qui] Sant Andreu i perdó

Max Galind orellademar en hotmail.com
Mie Oct 25 00:13:32 CEST 2006

hola, us adjnto 4 jpg que han de servir per a guiar la gent de fora de Barna
fins a Sant Andreu.. espero que hi hagi prou amb això...
Em sap molt de greu no haver arribat a la reunió d'avui... He tardat mitja
hora, donant voltes pel raval, i no he sabut trobar la seu de la FCONG... em
sap molt de greu... abans de sortir he trucat a la gemma, que si no havia
entès malament marxava abans, i és l'unic mòbil que tinc apuntat (greu
error), i ja no me l'ha agafat.. així que al finl he desistit d'arribar a la
reunió.
Més coses, com està tot el tema de lligat? Vaig parlar amb la Mónica de Sant
Andreu, i falta el tema coberts. La nit, podem llogar (de fet ja està mig
parlat, sinó recordo malament) el local de IC EV de sant andreu.
emmm... de la qüestió allotjaments, fins ara no he pogut llegir el mail... i
que hauria de dir algo avui.. potser faig tard oer oarar amb més gent..
potser sí que hi hauria gent que podria acollir algú des de la joc, o
algo... pe`ro doneu-me algo de temps... :$ si és que encara cal...
i crec que ja està... em sembla que no em deixo res (segur que sí).
per cert, com ha anat 'acte de la FCONG?
Salut
Max