[Qui-deu-a-qui] Darrera reunió i feines pendents!!!

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Oct 20 12:52:23 CEST 2006

Hola,

En primer lloc perdó per no haver anat a la reunió del dimarts, però
tenia una classe amb la gent del post-grau de setem sobre immigració i
deutes. Per cert, que aquest és un tema que també podem començar a
tractar en el discurs de deute ... bé, ja en parlarem.

Segon que felicitats per la feina feta ... això pinta molt i molt bé!!!!
Segur que serà un super-encuentro de QDQ!!!!!

I tercer, explicar-vos que avui m'he reunit amb dues noies que s'han
atansat a l'observatori del deute pq estan interessades en treballar
temes de relacions nord-sud i deutes en dinàmiques per a nens i joves (a
nivell educatiu). Els he parlat de l'interès de QDQ en aquest tema i
vindran el dia 7 de novembre (en principi havíem quedat aquell dia per
treballar-ho, no? si ho hem canviat aviseu). En tenen moltes ganes,
sobre tot d'elaborar materials i dinàmiques que serveixin per treballar
amb els més joves, i moltes idees interessants.

Ens veiem ben aviat

iolanda

En/na gemma.tarafa en debtwatch.org ha escrit:

Iolanda Fresnillo

http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org
+34 93 785 13 18