[Qui-deu-a-qui] Proper dimarts 7 Nov - materials

Max Galind orellademar en hotmail.com
Jue Nov 2 17:18:53 CET 2006

hola tots, sí les piles estàn recarregades :) pe`ro l'acta avançar a poc a
cpo en els petits temp liures que trobo.. supos que el cap de setmana
avançaré :P
ok la reunió.. pèro jo no podré arribar abans, pe`r em sembla perfecte que
s'avanci... i jo arribaré a quarts de nou i m'afegeixo... pèro veig més
important aprofitar el viatge tarragoní :)
(això és un: no, pero no bloqueo, per  a la toma de decisiones?) :P
Salut
Max