[Qui-deu-a-qui] TEMES PENDENTS!!!

Adriana Pastor Granell voluntariat en sci-cat.org
Vie Mayo 12 10:49:19 CEST 2006

Hola,
doncs, com no sé si se m´ha assignat algun paper al teatre acció, puc
estar amb la Mireia de Repsol en la taula de materials.
Estaré també pendent del Pere per quan arribi i ajudar-lo a muntar el sarao.

fins demà!

Adriana

En/na Beronika Garrosa ha escrit: