[Qui-deu-a-qui] TEMES PENDENTS!!!

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Jue Mayo 11 18:27:17 CEST 2006

TEMES PENDENTS!!!!

Noiets i noietes, algú s’hauria d’encarregar d’algues qüestions
logístiques que encara no estan lligades. Si us plau, digueu alguna cosa
al respecte. Si ens repartim la feina entre tots i totes molt millor.

1) La gent de Setem, finalment podrà preparar tot el necessari per
“esmorzar” però NO podrà portar-ho allà el dissabte al matí, ni podrà ser
allà durant el descans dinamitzant aquest tema. La Iolanda ho anirà a
recollir demà a l’SCI, ella i jo ho portarem a la jornada però CAL ALGÚ
que se’n faci càrrec allà, que mentre fem l’acció, ho prepari tot. No hi
haurà cafè. Per fer-ho més fàcil donarem sucs i galetes. QUI POT FER
AQUESTA TASCA?...Aniria bé que fos algú que no tingui cap paper al
TeatreAcció.

2) CAL UNA PERSONA que junt amb algú de Repsol (la Mireia) s’encarregui de
la taula de materials; estar allà repartint el tríptic, el dossier,
demanant que la gent s’apunti per enregistrar el seu correu…etc. QUI POT
FER AQUESTA TASCA?

3) Pel que fa a les trucades de premsa, ja ens les hem repartir entre el
Pedro, la Iolanda i jo, així doncs el que vulgui donar un cop de mà que ho
faci si us plau en els punts 1 i 2,

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma :)