[Qui-deu-a-qui] Postal ZP (llei) - Seminari Repsol últims detalls

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mie Mayo 10 18:51:57 CEST 2006

Hola a tothom…com anem?:)

Comentar-vos un parell de coses:

LLEI:
Fa uns dies vam enviar a la llista un seguit d’accions per reactivar amb
força el tema de la llei. Els mails a enviar tant a diputats del PSOE, com
a representants del Govern i ZP els heu trobat a la llista o a la web,
igual que les mocions. Només ens quedava pendent enviar la proposta de
postal. Aquí la teniu. Ja em demanat a l’equipillo web que la pengin.
Gràcies Nacho per maquetar-la

REPSOL:
Gràcies a la gent de la campanya Repsol (Jesús:)) demà ja tindrem fetes
les copies del dossier que repartirem al seminari. Al final hem tirat per
la via pràctica i aprofitarem la reducció que ja s’ha fet del dossier
general de la campanya Repsol 2006. M’hagués agradat afegir algun altre
article però volia dir fer el doble de fotocopies, així doncs ja està bé,
molt bé. No us el podem enviar perquè te imatges i pesa molt. Ho sentim
però haureu d’esperar fins el dissabte.

Com ja vam comentar a la darrera reunió, demà i/o demà passat s’hauran de
fer trucades als mitjans. Qui s’anima a donar un cop de mà?. Iolanda, tu
enviaràs un correu amb una llista amb les trucades repartides, no?. Potser
el millor és que els que puguem ajudar t’enviem un mail, oi?. Jo en puc
fer algunes al migdia o al vesper.

Això és tot de moment.

Recordeu que és IMPORTANT que el dissabte estiguem allà a les 9:30h!!!

Un petonas, Gemma:)