[Fwd: Re: [Qui-deu-a-qui] assajos (ensayos)]

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mar Mayo 2 13:03:00 CEST 2006

Hola a tothom:

Jo proposo acabar-ho de lligar AQUESTA TARDA a la REUNIÓ (20h al SCI). A
mi em sembla una mica apretat això de quedar el dijous, penseu que també
volem que vinguin els de Repsol i els de l’Ateneu Rosa de Foc que s’han
apuntat...Bé, ja ho acabem de xerrar després.

Un petonet, Gemma:)

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: Re: [Qui-deu-a-qui] assajos  (ensayos)
De:       "Adriana Pastor Granell" <voluntariat en sci-cat.org>
Data:     Tue, Maig 2, 2006
12:51--------------------------------------------------------------------------

Us comentem que el dijous 4 a les 19.30 hi ha una activtat del SCI a la
vaqueria, per tant seria impossible realitzar l&acute;assaig.
L&acute;activitat
acaba cap a les 21h. Doncs si us sembla es podria fer en aquesta hora.
Ja em diueu alguna cosa, per tal de reservar la sala.<br>
salutacions<br>
Adriana<br>

En/na Griselda ha escrit:

Hola a tothom: Sembla que tenim
bolos, si accepten el repte, hauriem d'assajar <strong>el dijous 4 a
les 20 hores</strong> en la vaqueria o en casa. Com el teniu? El 3 Max
no pot....i l'&uacute;ltim dia possible seria el 4. Jo en principi no tinc
problemes de dies.</font></div>
Cc:       qui-deu-a-qui en moviments.net

  <pre wrap="">
<hr size="4" width="90%">
  </pre>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
ADRIANA PASTOR GRANELL
Responsable Programes de Voluntariat del SCI Catalunya
C/ Carme 95 baixos. Barcelona. Spain.
Tel +34.93.441.70.79  fax +34 93.441.70.18
<a class="moz-txt-link-freetext"
href="http://www.sci-cat.org">http://www.sci-cat.org</a>

</pre>