[Qui-deu-a-qui] proposta d'accions per a la reunió d'avui

Max Galind orellademar en hotmail.com
Mar Mar 21 19:44:20 CET 2006

Hola, per la reunió d'ara havia de portar propostes d'acció per lo de
repsol. l'acció s'havia de fer a mig matí, en la pausa del seminari que es
pensava fer un dissabte al matí.
prpostes:
- tintar una font de color negre (aquesta la recullo, jo no en sóc l'autor
:P)
- disfressar els participants o uns quants amb bosses de plàstic negre, o
amb logos de repsol i sobre un mural o foto o dibuix de natura amazònica
(que estaria al terra) trepitjar-lo, o embrutar-lo, o deixar-lo fet mal
bé... (la idea seria que el petroli i/o Repsol està destrossasnt la natura).
- en una paret o al terra, posar un mural o dibuis de natura (com abans), i
empastifar-li globus d'aigua que s'hi pot escriure repsol. Seria genial si
els globus d'aigua, tinguessin aigua fosca o negre... En aquesta es podria
fer participar a la gent del carrer també. amb algun lema senzill, fes com
repsol, empastifa la natura i oblida't de les conseqüències.
i no sé.. a arrel d'aquí poden sortir noves propostes... i millorar
aquestes. especialment la idea del mural.. enlloc de mural, podrien ser
persones disfressades simulant arbres o animals o indígenes... no sé.. el
que doni la imaginació i el pressupost de si.
Espero que us vagi molt bé la renió, records a tots, i sento molt no poder
venir... calculo que la següent serà d'aquí a dues setmanes, però m'espero
que m'ho confirmeu amb l'acta de la reunió d'avui.
Gràcies a tots
Salut
Max