[Qui-deu-a-qui] [Deuda-2005] temas pendientes / doc. Alianza contra la Pobreza / doc. con SDSD]

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mie Mar 8 10:47:15 CET 2006

Hola a tothom...

Tot seguit us envio uns mails que han circulat per la llista estatal les
darreres hores tal i com vam comentar a la reunió d'ahir. Els he posat
tots junts en aquest mateix correu (4 mails).

Un petonas, Gemma:)

Mail 1