[Qui-deu-a-qui] fotos ahir

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Jue Jun 8 10:05:26 CEST 2006

Beronika guapins....si vas a la web de "¿Quien debe a quien?" encontraras
dos fotos que ya están colgadas. Mira si te sirven...

Ahir m’hagués agradat estar amb tots vosaltres però tenia una xerrada a
Madrid i no vaig arribar a temps. Estic contenta perquè se que va anar
força bé, oi?. Ha valgut la pena apretar-nos aquests dies, no?...

Petonets, Gemma:)