Re: [Qui-deu-a-qui] [Fwd: ACTE SOBRE LA LLEI DE GESTIÓ DEL DEUTE EXTERN EL PROPER DILLUNS 24 DE JULIOL]

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Jul 20 18:31:17 CEST 2006

Hola

El Jordi diu que podria anar a la presentació de la Llei CiU, la
Beronika potser també. Jo ho sabré en breu. Algú més?
Jo proposoque cadascú confirmi la seva assistència per la seva banda i
que quedem 20 minuts abans per preparar una mica les possibles preguntes
o intervencions.
QUè us sembla?

FIns aviat (segurament en una hora i mitja a la pl. st jaume, no?)

Iolanda

En/na jpons_setem en pangea.org ha escrit: