RE: [Qui-deu-a-qui] Doneu-li alguna volta abans de la reunió del dimarts 4!!!

Max Galind orellademar en hotmail.com
Lun Jul 3 00:20:47 CEST 2006

Hola famili.
En fi, resulta que aquest dimarts no puc venir a la reunió (sento, crec que
ja dec portar més d'un mes sense poder venir :S) pe`ro aquest cop és pq ja
estic de colònies amb el Mijac. i estic a Santa Maria del Corcó de dilluns a
diumenge...
Però com que sóc tan aplicat... he fet la valoració.
Només un aunt més. De fet ja ho he estat parlant amb la Mònica Cano... Em
mola la idea de venir al Tinto de Verano de Ruesta... només podria anr-hi el
cap de setmana... però vaja, que ja ho parlarem...

1) Ha arribat el nostre "missatge" a la gent?

lo dels mails va funcionar molt bé, no? volia dor que hi havia gent que
savia què es feia, amb més o menys informació... i sortim als diaris... Tot
i així encara falta molt perque el missatge de ns arribi.. pe`ro poc a
poquet, crec jo.

2) Com valoraries el rol de QDQ dins la campanya de REPSOL?

Lo just tenint en compte les constres forces, el que vam assumir ho vam
portar a terme.

3) Com valoraries l’estratègia de denúncia/pressió/difusió que hem seguit
davant la llei? (mailings, accions...etc)

sí més no ha estat bastant realista, no ens hem ofegat, i han tingut un bon
ressó.. podria ser millor?, sí, però no amb els recursos humans que tenim
ara per ara, crec.

4) Com valoraries l’estratègia de denúncia/pressió/difusió que hem fet
davant d'ENCE?

Bé... aquí crec que no ens hi hem matat gaire... ens hem inforat i
preocupat.. però jo no he vist una estratèga clarament definida.

5) Com valoraries la teva participació dins la campanya?, t’haguessis
sentit més còmode en un altre format de campanya?

Molt bé. M'he sentit molt còmode, malgrat ser el més novato... :) i cert que
el nivell de la gent que esteu més en el clavo teniu un alt nivell, pe`ro
poc a poc s'arriba al discurs consolidat.

6) Com valores el ritme de feina de la campanya?

Per les forces que teníem bé... pe`ro el ritme, potser és un pèl baix tenint
en compte la magnitut dels problemes que tractem... però d'on treiem noves
forces?

7) Tens la sensació d'haver-te "format" en alguns temes durant aquests
mesos de campanya?

Motíssim.. pe`ro és que el meu nivell era molt baix :P

8) Com creus que hem de continuar treballant?

Creure creure... crec que no hauríem de continuar treballant pq el món més
just ja hauria de ser el que tenim.. però no és el cas.. per tant i a falta
de més experiència la manera de treballar de fins ara no m'ha semblat
malament...

9) Algunes preguntes més concretes que HAURÍEM DE CONTESTAR com a QDQ
Barcelona;
9a) quins són els mínims irrenunciables que tenim com a
campanya davant la llei?; la darrera nota de premsa de l'alianza o ho
podem reduir a tres punts encara més estratègics?.

Jo no reduiria més. si de cas podríem remarcar un per un els punts mínims al
llarg de la campanya durant el següent... per fer el discurs més dinàmic, pq
no es perdi l'interès. malgrat que llavors pot semblar un discurs caòtic...

9b) Quina estratègia de
pressió volem seguir duent a terme fins que la llei entri al Senat?, volem
anar a parlar amb tots i cadascun dels partits polítics?, hi anem com a
campanyes (qdq + sdsd + io), com a alianza?...

Jo crec que l'impacte mediàtic de les tres campanyes agafades de la mà, és
important... pe`ro el més important és tenir clares les tres campanyes... i
que a última hora cap campanya es rebaixi... per tant potser millor negociar
junts... i fer accions per separat (cadascú amb el seu estil)

9c) quina estratègia volem
seguir davant la llei FAD?...

Fora bo donar-li un bon rebombori, que se'n parli en l'opinió púlica... però
és un objectiu complicat. i quan s'acosti, l'estratègia que hem fet per la
llei del deute va donar un petit fruit.. si més no, el canvis avançaven en
la direcció correcte, malgrat que es quedaven ol lluny...

9d) volem el proper semestre treballar el
tema del deute il.legítim i les auditories?.

estaria bé... pot servir per escalfar motors de cara a escalfar els motors
de cara a la llei FAD

10) Altres que us vinguin al cap...

merci per tot :)
Cuideu-vos molt, aprofiteu la calor que després a l'hivern l'enyorarem :P
Salut
Max