[Qui-deu-a-qui] Re: Urgente - "doc. Ley de Deuda"

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Feb 24 17:57:17 CET 2006

Hola a tothom:

He recollit totes les aportacions que hem fet alguns sobre el document,
per la llista, per tal d'enviar-ho a la gent de Madrid de QDQ que està
treballant el document i interaccionant amb la gent de SDSD. Jo tinc els
comentaris de la Beronika, Luís, Alex i ODG. Si em deixo alguna cosa ja
m'ho direu. Veig que tots anem en la mateixa línia.

Jo personalment, apart del que deia abans el Dani en el seu mail, afegiria
que penso que els punts que comentem, son prou importants com per sortir
al document (ha de ser possible), com perquè la gent de SDSD hi refloxioni
una segona vegada. Se que la feina de la gent de Madrid que està
treballant aquest document no deu ser fàcil però hem d'insisitr una mica
més. A la reunió estatal de Madrid, vam dir que el nostra document de
mínims seria el mail als parlamentaris i allà parlem d'ELIMINACIÓ dels
mecanismes generadors de deute entre d'altres coses.

Per acabar dir-vos que finalment no he rebut cap mail de ningu que vulgui
anar a Esparraguera, així doncs hi aniré jo. Si algu em vol acompanyar,
endavant!!!

Un petonas, Gemma:)