[Qui-deu-a-qui] Xerrada i altres...

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mar Feb 21 19:14:32 CET 2006

Hola a tothom:....com va?

Suposo que amb les piles carregades per començar a enviar mails;
nosaltres, els nostres coneguts i conegudes:), la gent de les nostres
organitzacions...etc. Com us comentàvem abans això és qüestió d'un parell
de dies...

Pel que fa al tema Intermón, no li donaria moltes més voltes a aquestes
alçades. Ja sabíem que tirarien endavant aquesta campanya sols. Mirem de
trobar la part positiva (per dir-ho d'alguna manera); els parlamentaris
rebran més pressió encara.

XERRADA: Us escric per dir-vos que m'ha trucat d’Esparreguera per si algú
de la campanya pot anar a DONAR UNA XERRADA (de deute il•legítim i de la
campanya) el 31 de Març a les 20h. QUI S'ANIMA?...Ells tenen ganes de
començar un petit grup de treball. Digueu alguna cosa si us plau,
necessito una resposta abans del proper dimarts.

REUNIÓ: Us recordo que avui a les 19:30h a l'Ateneu Rosa de Foc
(C/Verntallat 26, Metro Fontana) hi ha reunió dels de "Repsol". La setmana
passada el Luís i jo hi vam anar per tal de tenir informació del que es va
proposant i poder-ho discutir amb calma el proper dimarts 28. Avui hi
anirà el Pedro, si algú més s'apunta, hi serà benvingut:)

AUDITORIES: Per acabar dir-vos que fa una setmana vam enviar un mail
animant a la gent a apuntar-se al petit grup de recerca d'auditories que
estem tirant endavant des de l'ODG (recollida del que s'està fent,
repensar les auditories, preparar el seminari d'auditories que farem el
dia 1 d'abril…etc.). Ja s'han apuntat 6 persones de la resta de l'estat
(quien debe a quien). De "qui deu a qui?" encara no s'ha apuntat ningú, i
ara tinc els meus dubtes sobre si us vaig enviar un mail explicant tot
això o no. En fin que si en teniu ganes només heu d'enviar un missatge a
gemma.tarafa en debtwatch.org

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma:)