[Qui-deu-a-qui] ?

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Feb 21 16:53:40 CET 2006

Hola

Ja sé que vam dir que llençaríem la nostra acció el dilluns (ahir), però estem
intentant solucionar alguns problemes tècnics (p.ex. que la pàgina web estigui
actualitzada i que tinguem una llista per enviar automàticament els missatges
als diputats, sense que la gent hagi de fer copiar/pegar amb totes les adreces
... cosa que a més podria aixecar les alertes dels anti-spam ...)

Hem parlat aquest migdia amb la gent de Madrid i estan treballant
contra-rellotje per tenir la web llesta per dijous com a molt tard. Lo de la
llista podria estar solucionat aquesta tarda. La nota de premsa i tots els
documents ja estan llestos, però pensem que no val la pena enviar la nota als
mitjans fins que no comencem l'acció dels e-mails ...

Ja sabíem, pq ens ho van dir elles a la sessió de formació que vam fer a la
fcongd, que Intermón aniría per lliure i no s'esperaria a res ... són com són
(siempre a su p... bola) i tenen recursos per sortir sempre els primers ...

Petons i fins aviat

Iolanda