[Qui-deu-a-qui] PLUJA IDEES de com treballem REPSOL des de QDQ

gpinero en menta.net gpinero en menta.net
Mar Feb 7 19:53:09 CET 2006

Hola a tothom: Aquí, des de que va acabar el foro, estc de vacances. De totes maneres, us envio una reflexió: nos'ha de desaprofitar el tribunal internacional que es farà en Viena a l'ocasió de la reunió de caps d'estat i de govern d'Ámèrica Llatina i Europa.  Penso que la gent de Repsol mata pot aportar molt i ja que dintre de la llarga llista d'ET que es proposava (poc realista) hi eren les petroleres s'auria de jutjar a Repsol. Una condena d'un tribunal internacional, tanmateix sigui étic els farà nosa. Jo vaig estar a una reunio d'attacs internacionals on es va presenatr la contracimera de Viena i el tribunal.
més a més em semblen adients les idees de Gemma i David.
Jo tampoc tinc c trancades...petonets, Griselda