[Qui-deu-a-qui] Xerrada a Torredembarra aquest dimarts i ALTRES

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Dom Dic 10 18:46:03 CET 2006

Hola a tothom...Com han anat aquests dies?...:)

Fa unes setmanes ens van trucar de Torredembarra per preguntar si podíem
anar allà a donar una xerrada sobre deute il·legítim i la campanya QDQ
abans de Nadal, el dia 12 de desembre a les 20:30h. Jo els hi vaig dir que
si, que en un principi no hi havia cap problema. Em vaig despistar. Quan
vam estar fent difusió de la "formació de formadors/es" d'aquest dimarts
12, vaig veure que les dues coses coincidien. Ara és una mica difícil dir
que no podem ja que ho tenen preparat. Algú que pensi que ja controla el
tema del deute il·legítim (i no li cal assistir a la "formació de
formadors") hi pot anar?. És important que ho digueu el més aviat possible
a; gemma.tarafa en debtwatch.org. Mil gràcies.

A veure si hi ha sort, sinò ja ho arreglarem d'alguna manera.

A la resta, dir-vos que no us oblideu venir el dimarts. Jo ja vaig fer les
meves trucades recordatori...espero que la resta també:)

Demà, tractarem d'enviar-vos un resum de la darrera reunió de QDQ on vam
parlar del tema materials pedagògics; que s'ha fet fins ara i com
continuem treballant. A veure si acabem de lligar les feines pendents
abans de Nadal; power point general, les 10 preguntes....etc.

Un petonas i aprofiteu les hores que queden de descans,

Gemma:)