Re: [Qui-deu-a-qui] Seminari 13 - Repsol (difusió) i llei

Jordi Pons jpons en setem.org
Mar Abr 25 16:05:38 CEST 2006

Bon dia i bona hora...

He parlat amb la Marta de la Festa del Comerç Just i m'ha dit que no hi ha
problema perquè tinguem un stand de Qui-deu-a-qui durant el dissabte,
independentment que Noetmengiselmón no pugui ser-hi present l'endemà.
D'altra banda, ella serà allà tot el dia, i diu que podem deixar l'stand amb
tríptics, cartells, enganxines,etc... encara que no hi hagi ningú
físicament, i que ella ja ho vetllarà una mica.
Jo, per la meva part, miraré de ser-hi i trucaré a la Núria Sunyer i la
Laura Moreno, que ens van ajudar durant el tribunal del deute, a veure si
pdrien donar-hi un  cop de mà.

Jo passaré avui a recollir tríptics pels alumnes de l'ADI i per dur a la
Casa de la Solidaritat.

salut!

Jordi