[Qui-deu-a-qui] materials i títol del seminari

Jordi Pons jpons en setem.org
Mie Abr 5 12:52:11 CEST 2006

Hola gent,

Si no hi ha cap entrebanc, demà aribarà al SCI les caixes amb 1000 trìptics, 100 cartells (ja estaven fets...) i 500 adhesius.

Sobre el títol del seminari, no tinc idees gaire brillants. I em quedo amb el dubte de si volem fer referència explícita a Repsol (pel ganxo que té, perquè quedi ben lligat com aportació a Repsol Mata i la contrajunta), o volem donar-li un títol més ampli
M'ha passat pel cap alguna cosa com "Transnacionals petroleres i deute ecològic" o "Transnacionals petroleres i deute ecològic: el cas de Repsol". També "L'mpacte social i ecològic de les petroleres. Casos a Catalunya i Amèrica Llatina"...

En fi, això només era per trencar el gel! :)

Salut!

Jordi