[Qui-deu-a-qui] Fw: Octaveta/mail

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Sep 29 13:02:22 CEST 2005

Hola

Avui estic "de baixa" pq m'han tret un queixal. Des del cyber no puc
enviar l'octaveta des del correu quideuaqui en moviments.net. Ho faré
demà, a totes les llistes, adreces d'ONGs i persones interessades.
També imprimiré el pdf i faré les fotocòpies per tenir-les dimarts i
poder-les distribuir.

Recordeu que hem quedat el dimarts a les 20 h al SCI per poder seguir
tancant temes.

Fins aviat

Iolanda

------------- Forwarded message follows -------------

Iolanda: ja tinc a punt l'octaveta/mail, però no puc entrar al "correu
web" de moviments.net. M'indica error en password. Suposo que el devia
anotar malament. Podries enviar-lo tu a la llista?

T'adjunto tant el pdf com el text en word per a posar en el cos del
missatge.

Una abraçada,

Jordi Pons
Àrea de participació i campanyes