[Qui-deu-a-qui] en què vau quedar?

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Oct 27 14:12:49 CEST 2005

Hola

Sap greu haver hagut de marxar el dimarts abans que s'acabés la reunió
(tenia un sopar ineludible ...)
Algú ens pot fer un resum de com va quedar la pluja d'idees sobre
possibles accions a fer en el futur? Encara que no s'arribés a cap
conclusió .. serà útil, no només per a nosaltres, sinó per transmetre-ho
a la gent de Madrid, que dijous vinent tenen una reunió similar (si els
donem les nostres idees abans que discuteixin potser podem influir en el
que decideixin ...)

Per cert, ahir buscava els tríptics de la campanya per Setem ... i
resulta que els tenim a l'Observatori ;-)
Tenim encara uns 500 tríptics i 10 enganxines. Intentaré baixar-los al
SCI per la propera reunió (es va fixar data?), si algú en necessita
abans per alguna xerrada o presentació, que m'ho digui i quedem d'alguna
manera per passar-li els tríptics

Per a més material, a la web de QDQ en castellà hi ha tot el que es va
anar recollint pel tribunal:
http://www.quiendebeaquien.org/castellano/eventos/tribunal/index.htm

Gemma, ja li heu dit al Dani qui s'ocupa de la xerrada de sant cugat i
quan es vol fer? La Gabriela Serra em va dir ahir que tot i que es va
oferir per la borsa de xerraires de la campanya encara no l'hem trucat ;-)
Ahir, a Sant Adrià, poca gent però molt interessada.

Fins aviat