[Qui-deu-a-qui] Reunió amb els membres del tribunal - dossier

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mar Oct 4 09:59:45 CEST 2005

Hola a tothom...com va?...

Ja he pogut parlar amb els tres membres del tribunal. Al final no podrem
quedar amb els tres al mateix temps. Haurem de fer dues petites reunions;
avui i demà.

Avui dimarts 4 a les 17:30h: Arcadi i Villarejo
Demà dimecres 5 a les 18h: Miren Echezarreta

Els horaris no son molt bons però no hi havia masses opcions. Jo m’ho he
arreglat a la feina per poder-hi anar però si ens ho podem repartir entre
els que ja heu dit que podíeu fer aquesta tasca, perfecte!!!. Us proposo
que el qui pugui venir em faci  un truc al 677492513 o 93 2607341 i ho
acabem de lligar.

A la reunió amb ells, en principi, el que farem serà explicar en que
consistirà tot l’acte si us sembla bé; qui hi participa, quin es el seu
rol...i també com volen fer les preguntes (els hi passem o les fan ells) i
les conclusions. No crec que estiguem massa estona. Els hi donarem el
dossier que hem preparat. Tractaré d’enviar-lo aquest migdia a la llista.

És important que acabem de decidir si volem que algú més formi part del
tribunal. Ens hauríem de reunir també amb ella. Penso que això ho hem de
tancar en un parell de dies. Si finalment en aquest temps no ha sortit
ningú més, jo penso que hem de tirar endavant amb els que tenim, no passa
res.

Desprès (avui dimarts 4)  a les 20h TENIM REUNIÓ a l’SCI per acabar de
tancar temes del tribunal.

Això és tot...

UN petonas, Gemma:)