[Qui-deu-a-qui] pancartas ACCIÓ 13 DESEMBRE

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mie Nov 30 15:10:21 CET 2005

Hola noiets i noietes... com anem?.

Veig que la trobada-treball d’ahir va anar força bé. La nostra també:).

Ja tenim llesta la proposta de nota de premsa, de dossier i d’octaveta.
Ara des d’on sóc no us ho puc enviar, però aquesta tarda sens falta us ho
fem arribar. Ja sabeu que tots els comentaris seran ben rebuts. Beronika,
al final nosaltres vam fer la proposta d’octaveta. Ho dic perquè he vist
que abans ho preguntaves al teu mail. Així doncs, una cosa menys:).

La nota de premsa l’enviarem als mitjans el divendres 9 i un recordatori
el dilluns 12. Aniria bé que el 12, la gent de l’equipillo de premsa es
poses a fer trucades. De moment ens hem apuntat a aquest equip la Mari, La
Iolanda i jo. Mari, podem posar el teu telf. de Setem a la nota de premsa
junt amb els nostres?, quin horari?..Si algú més es vol apuntar a l’equip,
ja sabeu; gemma.tarafa en debtwatch.org.

També vam fer algunes aportacions al mail convocatòria de la Griselda. Vam
afegir algun text que pot ajudar a contextualitzar l’acció. Esta tarde te
lo enviamos, ¿de acuerdo?.

Altres temes; Luís, las caretas ya estan plastificadas por dentro.
Beronika, jo, la Gemma,  puc aconseguir un megàfon.

Bona idea això de tornar a quedar per ultimar detalls. Calen dos dies
però?, potser amb un la setmana vinent ja en tenim prou, no?...Jo el dia 5
seré fora, no podria ser el dimecres 7?. Si no trobem un dia que ens vagi
bé a tots i a totes potser uns quants podem avançar feina el dia 5 i uns
altres acabar-ho el 7. Pel que fa a quedar el dia 12, nosaltres tenim
reunió ODG a les 20h.

Un petonas i fins després que us enviarem la feina feta ahir...

Gemma:)