[Qui-deu-a-qui] la reunió d'aquesta tarda

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Nov 29 14:15:37 CET 2005

Hola a tothom....

Com ja us vam comentar ahir, la Gemma i jo ens hem encarregat de fer la
nota de premsa, el document de denuncia i demandes així com el dossier
de premsa. Com que no tenim massa temps, pensàvem que potser seria una
bona idea aprofitar mentre uns quants feu pancartes que altres acabem
tots aquests documents. S'haurien de tenir llestos aquesta setmana
perquè la propera és pont. Per això pensem que serà una bona idea que
ens quedem a casa meva on tenim ordenador i connexió a internet. Així
avancem feina. Si us sembla bé jo ja hi serè cap allà les 20h, la Gemma
arribarà una mica tard perquè és fora de BCN, però en lloc d'anar a la
reunió vindrà a treballar a casa meva. Si no acabem massa tard us farem
un truc i si encara hi sou, baixarem a l'SCI.  Què us sembla?

Si tinguéssiu qualsevol problema ja sabeu com localitzar-nos (678 29 69
79 o 93 218 35 63)

Una abraçada,

Gemma i Iolanda