[Qui-deu-a-qui] frases pancarta

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Nov 21 10:56:49 CET 2005

Hola

Silvia, primer dir-te que t'has equivocat del fòrum on fer aquest
comentari, ja que la jornada sobre l'OMC res té a veure amb la campanya
Qui deu a Qui?, amb el que s'han creat alguns equívocs, crec ...

Jo vaig ser la persona de l'organització de que parles ... i el que vaig
dir exactament és que al senyor mexicà se l'havia avisat el divendres, i
de nou el dissabte al matí que la majoria de les sessions serien en
català. Des de l'ODG, els qui organitzàvem el seminari, tenim per norma
que els diferents ponents puguin parlar en la llengua que es sentin més
còmodes, si és català, català, i si és castellà, castellà. I per això
creiem injust pel ponent, i per la gent que vol sentir la xerrada en
català, que es faci canviar de llengua quan això ja està avisat ...

Si vols un dia quedem i ho acabem de parlar, per no allargar el tema en
un fòrum on no toca ...

Ens veiem dimarts, i em sembla bé quedar a les 20.30, així ens dóna
temps també a la reunió de la campanya Prou OMC que hi ha a la mateixa
hora al mateix lloc ..

Petonets

Iolanda

En/na silvia delgado torres ha escrit: