[Qui-deu-a-qui] Properes passes a fer - Pressupostos i FAD

Ignasi Rifé ignasi en rife.es
Lun Nov 14 19:07:02 CET 2005

javi, t'has por ahi? plovent així el partit s'anula, no?...

igna

-----Mensaje original-----
De: qui-deu-a-qui-bounces en moviments.net
[mailto:qui-deu-a-qui-bounces en moviments.net] En nombre de Mari Vera
Enviado el: lunes, 14 de noviembre de 2005 18:48
Para: qui-deu-a-qui en moviments.net
Asunto: Re: [Qui-deu-a-qui] Properes passes a fer - Pressupostos i FAD

Hola a tothom,
com bé diu la Gemma, a SETEM fem una xerrada-debat sobre deute ecològic demà
dimarts (per cert, esteu totes i tots convidats, ja us vaig enviar la
convocatória...). En principi podriem venir un cop acabés aquesta, però serà
bastant tard, així que ara que sabem que no hi ha tanta pressa, crec que
està bé deixar la reunió pel dia 22.

En relació amb l´acció que volem fer, penso que fer-la un diumenge li
treuria "impacte" i difusió, ja que els diumenges no hi ha gaire gent pel
carrer, no? què en penseu?

Bueno, ja direu si quedem finalment demà o no...

una abraçada...

MARI

-----