[Qui-deu-a-qui] reunió dimarts 20/12

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Dic 15 11:41:32 CET 2005

Hola

Em sembla fantàstic trobar-nos el dimarts. A més hi ha coses práctiques hem
hauríem de decidir:
- Em rebut una proposta del Joan Herrera de ICV per a trobar-nos amb ell i que
ens presenti la proposta de llei sobre crèdits FAD que volen presentar al
congrés.
- A la campanya estatal s'està demanant que ens posicionem sobre una possible
assamblea estatal a finals de gener i sobre el futur de la campanya,
què hi hem
de dir?
- La campanya disposa d'uns quants diners de la XCADE i l'aportació que
vol fer
la FCONGD. Si pot ser el dimarts porteu les factures de despeses que tinguem
pendents amb vosaltres i ho posarem tot en ordre ...

Fins dimarts

Iolanda