[Qui-deu-a-qui] premsa i documents acció demà dimarts

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Dic 12 14:45:19 CET 2005

Hola a tothom;...com anem?.

Tres cosetes per l’acte de demà;

Us passo a continuació els documents que pensàvem portar a
l’acció/denúncia de demà dimarts si a tothom lo sembla bé. Ho podem acabar
de discutir aquest vespre a les 19h. Un és el de les demandes de la
campanya, l’altre és un document de valoració dels pressupostos (respecte
al deute) que es va fer des de l’Observatori i que en principi es va dir
que no hi havia problemes per assumir-lo com a campanya.

El divendres ja es va enviar la nota de premsa, aquest matí s’enviarà un
recordatori. Aquesta tarda o aquest vespre, els que estem a l’equipillo d
premsa, hauríem de fer trucades als mitjans per estar segurs que han rebut
la nota i podran venir. MARI, pots trucar tu a les ràdios?. S’ha de fer
servir la mateixa llista que l’altra vegada. La Iolanda trucarà a les
teles i jo als diaris. Si algú pot donar un cop de mà, si us plau que es
posi en contacte amb alguna de nosaltres tres. Jo tinc un dia liadíssim a
la feina i no se si podré fer totes les trucades.

Dèiem d’enviar avui a llistes i a altres contactes un mail molt breu
recordant l’acció de demà. Jo us passo a continuació una proposta:

Els crèdits FAD no són ajuda:
“Són més deute, més pobresa i més patiment pels països empobrits”

No més crèdits FAD!!!

La campanya Qui deu a qui? us convoca en front de la seu del PSC-PSOE
(Nicaragua cantonada Berlín), EL DIMARTS 13 DE DESEMBRE DE 2005, A LES 19
HORES, per denunciar l’increment dels crèdits FAD en la partida
corresponent a l’Ajuda Oficial al Desenvolupament (AOD) en els
pressupostos de 2006

PSOE mentider: no és ajuda el que ens fa més rics
Desemmascarem al PSOE

Luís o Iolanda, ho podeu enviar a per difondre?. Un dels dos, que sinó ens
mataran:). Jo no ho podré fer fins al vespre.

Iolanda, podràs portar avui les copies de les octavetes?
Emili (no tinc molt clar qui ho feia)...tenim controlat el tema de la
bossa de diners?...

Crec que això és tot de moment.

Un petonas, Gemma:)