[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: Sobre la vaga de fam a telefonica movistar

forrest gump eladio.turiel en gmail.com
Vie Nov 16 12:54:28 CET 2012

.
Gràcies, companyes i companys, per els suports que ja ens esteu fent
arribar :-) !!

Date: 2012/11/16
Subject: Sobre la vaga de fam a telefonica movistar

.
Hola de nou, companyes i companys :-)

Moltes, moltíssimes gràcies, un altre cop, per el passeig que el piquet de
Sants va fer fins a allà on paren els companys en vaga de fam. .

A banda de la informació d'allò més actualitzada que hi trobareu al blog
oficial

*http://huelgadehambreentelefonica.blogspot.com.es/*<http://huelgadehambreentelefonica.blogspot.com.es/>

, per la meva banda he fet aquesta entrada al meu blog de la Crisi, on
intento mirar-me les coses des d'un altre enfocament, i que potser por
tenir el seu interès

*
http://etyestacrisis.blogspot.com.es/2012/11/interludio-sobre-la-huelga-de-hambre-en.html
*<http://etyestacrisis.blogspot.com.es/2012/11/interludio-sobre-la-huelga-de-hambre-en.html>

Jo estic totalment en contra de les vagues de fam, però no els puc deixar
sols, ni tampoc vosaltres a mi, "jo mai no ho faria" ;-) Si alguna o algú
es troba disposat a dedicar-hi temps a aquesta acció, que contacti amb moi,
ja sabeu, eladio.turiel en gmail.com

salutacions, salut i solidaritat.
eladio forrest gump.
..