[LaCrisi-paguinElsRics] la magnitud total de l' estafa (preferents, subordinades, estructurats, swaps, et.es de tipus macroeconomic i podria possar de potes enlaire a tota l' economia.

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Jue Abr 26 06:08:16 CEST 2012

Subject: Re: preferents de la Caixa.
To: Socorro Estafa Banca <estafabanca en gmail.com>

Bon dia,

Doncs sòc de Reus, però conèc  a fons Barcelona ( i el meu "barri adoptiu"
es Gràcia). Si els horaris   m' ho permeten   - a BCN hi vaig en tren - puc
assistir als actes que organitzeu. Pressió social al màxim, completament d'
acord.

Em vaig fer soci d' Adicae i vaig dir-los'hi que potser s' haurien d'
omplir unes quantes caixes de cartró amb signatures dels estafats i fer-les
arrivar al governant Rajoy i, sobretot,  a Bruxel.les. Però no m' han dit
res. Potser també es podria fer un "atac" amb enganxines dificils d'
eliminar i enganxar-les pels vidres de les sucursals, els caixers, locals
buits en llocs de pas, etc.  Una petita col.laboració de tots els
participants permeteria dispossar del correspponent pressupost.  Jo inclús
he pensat en fer arrivar escrits als diaris europeus pel tal que Europa s'
assabenti de amb qui se l' está jugant. Ignacio Ramonet, de Le Monde
Diplomatique en verssió espanyola potser s' avindria a col.laborar.

Dic tot aixó modestament. Sense ànim de donar lliçons. Però  em temo que
els tribunals no fallin  sentències favorables als estafats atés que la
magnitud total  de l' estafa (preferents, subordinades, estructurats,
swaps, et. )  es de tipus macroeconomic i , pel mateix, podria possar de
potes enlaire a tota l' economia.  I permeteu-me que digui que amb aquesta
collonada de la divissió dels poder i bla,bla,bla... no hi crec. Opereta
tot.   Botin i Ybarra haurien d' estar engarjolats, peró en el seu dia a la
jutgessa Teresa de Palacio, que els estaba investigant ,algú va dir-li que
seria convenient que ho deixes còrrer.   Com bé saveu, els bancs de
diners en efectiu en tenen relativament pocs : tot es un nùbol eteri
d´apunts comptables. Es per aixó que a mi em sembla necessari
internacionalitzar el conflicte. Les institucions espanyoles no son de
fiar. I de Catalunya val mès no parlar-ne. Per tant si Bruxel.les, Berlin ,
Estrassburg, La Haia, no hi fiquen má, ho veig molt duptós. Crec
sincerament que cal que tot Europa s' escadalitzi.  Avui es la precarietat,
dins d' unes hores será la miseria. Estem contemplant un crim economic
massiu, a gran escala. Un  acte de barbarie que fa els honors a la setència
de Voltaire quan diu :  *"la civilització no elimina la barbarie, la
perfecciona . "  **Abans d' ahir era l' institució de l' esclavatge, ahir
el despotisme de l' aristocracia feudal, avui son els banquers i d' altres
coses rares que no es veuen, que actuen des.de l' ombra.*  Volen ignorants.
I volen quedar-se per a ells tots els diners que han estafat a pobres
vidues, jubilats i aturats. Tenen estòmec per a fer-ho i van per aixó.  Cal
impedir-ho. Avui es la precarietat, dins de res será la miseria mès
absoluta.  Ens han ensorrat la vida i , arribats a eixe punt,  el Dret
Natural ens empara : matar en defensa pròpia quan algú ens vol matar.  Rs i
curt es aixó.

Salutacions i a reveure.
Pascual.

Bona nit Ramon,