[LaCrisi-paguinElsRics] interesant

eugeni sans eugeni.sans en gmail.com
Sab Oct 1 14:03:52 CEST 2011

Dons ja em perdonareu, però jo crec que el sistema organitzatiu de base
assembleària que ens permeti decidir per nosaltres mateixos i mateixes què
es el que volem i com ho volem aconseguir, també ha estat testat, sense
aconseguir resultats satisfactoris. Si ara ho voleu intentar des de els jocs
de treball, crec que es trobareu amb el mateix problema de sempre: la
impossibilitat de conscienciar a la majoria, de que els seus problemes,
falta de feina, retallades sspp, hipotecaris, etc.. son secundaris i que com
molt, es podrien utilitzar com arguments, per desenvolupar el unitari front
de lluita, que ens pogués donar unes mínimes expectatives d'èxit i que
seria, ni mes ni menys, per lluitar per la nostra supervivència

El foro econòmic de Davos, deu fer uns vuit anys, va començar a avisar de
que el treball remunerat per conte aliena, es una cosa que acabara
desapareixent. Poc després un Buffet, va admetre que estaven conduint la
societat a una situació, on nomes el 20% seria necessari, per que la cosa
seguis rutllant i la resta es tindrien que dedicar a sobreviure com bonament
pugessin

No se si podré anar a la assemblea i tampoc se si podria parlar. Per aixo em
sentia obligat a fer-vos arribar la meva opinió

Ànim