[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: Demà 21 de juny: solidaritat amb l'únic detingut durant el desallotjament de la Plaça Catalunya!!!

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Lun Jun 20 16:07:48 CEST 2011

Hola!!
El passat 27 de maig, durant l'intent de desallotjament de la Plaça
Catalunya, una persona va ser detinguda pels mossos d'esquadra i posada en
llibertat, hores després, amb càrrecs d'atemptat a l'autoritat. Demà 21 de
juny serà jutjat a la Ciutat Judicial i s'ha convocat una concentració de
suport a les 10:30h. (Gran Via, 111. Metro més proper: L1, parada Santa
Eulàlia)
Recordar-vos també que el passat dia 15, durant la mobilització al
Parlament, van ser detingudes 7 persones més (ja en llibertat; algunes
acusades de resistència a l'autoritat i desobediència). A més, des de la
Conselleria d'Interior s'ha amenaçat amb una investigació policial que
promet identificacions i noves detencions.
Davant la repressió i la criminalització, cal respondre amb solidaritat i
suport mutu!!

Us adjunto la carta enviada pel Pablo (detingut a la Plaça Catalunya):

Companyes i Companys!!!

Després del bon gust de boca que suposa una victòria popular de
l'envergadura de Can Batlló (subidón total!!!). Avui m'ha tocat preparar la
declaració amb l'advocat que porta el cas de la meva detenció el passat 27
de Maig en l'intent de desallotjament de l'Acampada a Plaça Catalunya.

Us faré un breu; em van detenir a les 10:45 del matí en plena càrrega
policial i després d'un forcejament que vaig tenir amb un mosso que pretenia
agredir-me. Tot va anar molt ràpid i al moment en tenia quatre damunt.

El cas és que em jutjaran per atemptat a l'autoritat. El mosso al·lega que
mentre unes cinc persones el subjectaven, jo li vaig propinar tres cops de
puny a l'altura del pit (...que em va faltar rematar-li amb la meva puntada
voladora secreta, vaja...).

Segons l'advocat, aniria bé convocar una concentració com a mostra de
solidaritat i suport mutu el dia de la declaració.

És per això que dimarts que ve, 21 de Juny, a les 10:30 ens veiem en la
porta de la Ciutat Judicial (accés Gran Via) per fer soroll i seguir
indignades/us.

La repressió no ens tallarà les ales!!!

Una abraçada enorme i gràcies per tot.

Pablo

Compañeras y Compañeros!!!

Después del buen sabor de boca que supone una victoria popular de la
envergadura de Can Batlló (subidón total!!!). Hoy me ha tocado preparar la
declaración con el abogado que lleva el caso de mi detención el pasado 27 de
Mayo en el intento de desalojo de la Acampada en Plaza Catalunya.

Os haré un breve; me detuvieron a las 10:45 de la mañana en plena carga
policial y después de un forcejeo que tuve con un mosso que pretendía
agredirme. Todo ocurrió rápido y al momento tenía a cuatro encima.

El caso es que me juzgarán por atentado a la autoridad. El mosso alega que
mientras unas cinco personas le sujetaban, yo le propine tres puñetazos a la
altura del pecho (...que me faltó rematarle con mi patada voladora secreta,
vaya...).

Según el abogado, vendrá bien convocar una concentración como muestra de
solidaridad y apoyo mutuo el día de la declaración.

Es por eso que el próximo Martes 21 de Junio a las 10:30 nos vemos en la
puerta de la Ciudad Judicial (acceso Gran Vía) para hacer ruido y seguir
indignadas/os.

La represión no nos cortará las alas!!!

Un abrazo enorme y gracias por todo.

Pablo