[LaCrisi-paguinElsRics] Propuestas comisión economía acampada SOL

aferret2 en moviments.net aferret2 en moviments.net
Lun Jun 13 20:10:19 CEST 2011

 També crec que, de cap de les maneres, s'ha de menysprear un moviments
 com aquest, de cara a la regeneració del sistema.
 No perquè no sigui revolucionari en els plantejaments en si, s'ha de
 menystenir.
 Endavant, nosaltres i ells.
 Antoni Ferret