[LaCrisi-paguinElsRics] El meu desitj per el nou any!! Que tots els barris, pobles i viles, tinguin els balcons indignats.acords d'accions conjuntes entre els barris, pobles i viles.

luisgonzalez en moviments.net luisgonzalez en moviments.net
Mar Dic 27 08:33:13 CET 2011

Asunto:
El meu desitj per el nou any!! Que tots els barris, pobles i viles,
tinguin els balcons indignats.acords d'accions conjuntes entre els
barris, pobles i viles.
De:
Anna Mateu Abella <annaderevolta en gmail.com>
Fecha:
26/12/2011 14:09

El meu desitj per el nou any!!
Que tots els barris, pobles i viles, tinguin els balcons indignats.
Les places, carrers, botiguers del barri, etc.... veïnes i veïns fem
sentir la nostra veu, organitzem-nos, fem difusió d'on ens reunim, i fem
que les assemblees, és prenguin acords d'accions conjuntes entre els
barris, pobles i viles.
JUNTES HO PODEM TOT!!! TOT!!!!
Exemples: setmana contra la banca, contra els centres comercials
destrueixen el poc comerç de proximitat, contra l'ajuntament a través de
les seus dels districtes per les puges de tots els serveis públics,
etc.....moltes idees, molta feina a fer!!
Fins a la Victòria sempre
Anna