[LaCrisi-paguinElsRics] Acampada ciutadella, 14 de maig desprès de la gran mobilització, i el 15 seguim!!!! assemblea popular a la ciutadella i veiem com seguim la lluita!!!

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Dom Abr 24 13:02:07 CEST 2011

*Mireu el que he rebut per mail, la penya està enrabiada aprofitem-ho!!!!*

Soc la Paloma de Cgt de l´hospital de Bellvitge. Ahir vaig veure alló de
l´acampada i em va fer molta gracia, de fet es una cosa que a l´hospital ens
l´anem pensant, es un cartutx que tenim guardat.
Peró ahír vaig compartir el teu enllaç i ja n´hi ha gent que m´ha preguntat
si de veritat farem una acampada.
Així que et demano sisplau si tens mes informació me la facis arrivar, em
sembla una molt bona ideia.

Gracies!! .
Anna Mateu Abella 24 de abril a las 0:20 Hola Paloma,

Jo ho vaig proposant, la gent del dia 15 (democràcia real ja) diuen que ho
volen proposar, el cas és que ho hem de fer entre totes i tots, i si ho fem
el dia 14 maig, que també hi ha mani potent, podríem estar 14 i 15 de maig,
no ens deixaran,pero si som unes 500 persones que acampem, mínim i molta
gent donant suport, podem muntar un gran cacao, els mitjans hauran de dir
algo!!!

Anem difonent la idea!!
Fins a la Victòria Sempre!!

Prou, Prou, prou, necessitem un espai per organitzar-nos cara a cara,
proposo ocupar pacificament (no ens deixaran, pero si som moltes i molts no
podran amb nosaltres) la CIUTADELLA, el dia 14 de maig, desprès de la gran
mobilització que farem, i cami cap a la Ciutadella, alli podem organitzar
com seguir la lluita, quan volem, en sabem!!!