[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: [1maig2011] ja tenim pàgina a FACEBOOK !!!

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Sab Abr 16 23:57:13 CEST 2011

Companys i compayes,

Hem creat un perfil de usuari "Primer de Maig" però la idea es difondre la
pàgina (per a que la gent només hagi de donar-li al "me gusta/m'agrada" i
pugui publicar sense fer-se amic).

*El link de la mateixa:

http://www.facebook.com/pages/Primer-de-Maig-2011/108368102581191 *

Ja podeu compartir, redifondre, publicar-ho al vostre perfil de FACEBOOK,
publicar links i tot el que volgueu a la pàgina "oficial" del Primer de Maig
2011 a facebook. El link tambè es pot compartir al TWITTER o per mail...

Qualsevol aportació al respecte serà benvinguda: lluites afins, comentaris
respecte als temes, disseny, el que vulgueu, no dubteu en fer-nos'ls arribar
per mail a si en aranosaltres.org.

Algù amb un perfil que es diu Nopassaran
Resistencia<http://www.facebook.com/profile.php?id=100002243998576>se'ns
ha adelantat i ha creat
*el esdeveniment* amb els materials i la imatge de l'assemblea del Primer de
Maig. M'ho ha comunicat el Pablo aquest matì... Al respecte podem:

a) difondre aquest esdeveniment (encara que aparegui que ho ha creat
Nopassaran Resistencia),

b) demanar-li que si us plau ho cancel.li -avisant la gent que ja ha
confirmat la seva assistencia (44 persones)- per crear-ho de nou des del
Primer de Maig.

Que penseu?!

Pablo i Carlos, rebreu en una estoneta els links i codis per fer-la visible
al website "aranosaltres.org".

Ara si que ens toca a nosaltres... Salud i força!

Ros & Noé

*PRECARIAS*, Asociación
http://www.precarias.org