[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: RV: En contra la Reforma Laboral

Montse montse en edpac.org
Mie Oct 13 17:53:50 CEST 2010

Bones,

algú em pot tornar a enviar un correu de després de la vaga? era una
carta oberta signada per la presidenta de l'associació de fibromiàlgia.

mercès,

montse

Al 11/10/10 19:05, En/na Anna Mateu Abella ha escrit: