[LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea Divendres

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Mie Oct 6 11:20:59 CEST 2010

Bon dia,[?]

De fet alguns barris ja estan fent reunions de valoració de la vaga i les
implicacions reprensives a la gent del seu piket. És molt important tenir
aquesta info de la repressió a la gent dels barris.

Per cert l’advocat va dir que hi haurien més detencions en els propers dies,
estan identificant imatges com a bojos, dissabte a la plaça Catalunya també
van identificar per la cara, o sigui sense produir-se cap incident violent,
va ser en el marc de una assemblea que va fer el 25S per retrobar-se amb la
gent que és va implicar  als grups de treball que ja estaven creats.

De fet hi havia una assemblea convocada el dia 29S a les 20h, per decidir
entre totes el futur immediat del espai (si es tancava o seguia obert) i en
quines condicions, grups de treball, etc.

Això va quedar avortat al entrar els dolents al banc, per això es va
convocar el dia 2 octubre, per no perdre a la gent que és va implicar,
alguns grups és van reconstruir i es va recollir e-mails.

Fins a la Victòria Sempre[?]

Anna

El 6 d’octubre de 2010 0:25, Jordi Almiñana <jordi.27 en gmail.com> ha escrit: