[Semestre-UE/LaCrisi-paguinElsRics] descuit al enviar un adjunt al mail de la concetració de dijous!

oscar sim buen osimbue en yahoo.es
Mie Mayo 19 12:00:49 CEST 2010

Ei per descuit vaig enviar el correu de la concentració amb un adjunt signat per CCOO sense adonar-me!. No tinc cap intenció de fer propaganda d'un sindicat al que no estic afiliat i la burocràcia del qual estar traint a la classe que diu representar. La idea del dijous es fotre canya i demanar la vaga general.
Salut
Més de 4 milions d'aturats!
Retallades!
Quants motius calen més per convocar una vaga general!
oscar simón
Por la inmensa sonrisa de tus cansados ojos!