[Semestre-UE/LaCrisi-paguinElsRics] Llistes

Mar Absys_08 en hotmail.com
Mie Jun 30 11:49:53 CEST 2010

Hola!
Fa 2 dies que no rebo missatges de no65hores i no sé si per error m'heu donat de baixa de la llista, m'agradaria seguir tenint noticies del vostre grup ja que m'ajuda molt a tenir informació de la situació actual en el país, actes que feu... doncs estic farta de tanta desinformació en els medis de comunicació convencionals i m'agradaria seguir rebent missatges vostres,
Salut
Mar