[Semestre-UE/LaCrisi-paguinElsRics] Resumen de No65hores, Vol 27, Envío 2

Àngels Tomás angelstomas en yahoo.es
Mie Jun 16 08:01:06 CEST 2010

Bon dia,
Compte que el missatge 4, és una espécie de virus.
Salut,
Àngels

àngels tomás

Si no és estrictament necessari no imprimeixis aquest correu.
El mediambient és cosa de tothom!!

________________________________
De: "no65hores-request en llistes.moviments.net" <no65hores-request en llistes.moviments.net>
Para: no65hores en llistes.moviments.net
Enviado: mar,15 junio, 2010 23:06
Asunto: Resumen de No65hores, Vol 27, Envío 2

Envíe los mensajes para la lista No65hores a
    no65hores en llistes.moviments.net

    http://llistes.moviments.net/cgi-bin/mailman/listinfo/no65hores

el asunto (subject) o en el cuerpo a:
    no65hores-request en llistes.moviments.net

    no65hores-owner en llistes.moviments.net

"Re: Contents of No65hores digest...". Además, por favor, incluya en
respondiendo.

Asuntos del día:

  1. Enquesta Cuní : És moment d'una vaga general? (oscar)
  2. Re: Enquesta Cun (oscar)
  3. Fotos 05/06 (María Angeles Gago Flores)
  4. Fotos 05/06 (Eva ...)
  5. Re: ASSEMBLEA 17 de juny a    laRimaia (THOR)
  6. Re: cuidado virus! (Cressia)

Message: 1