[LaCrisi-paguinElsRics] RV: Póster assemblea 15 setembre corregit i octaveta

Sants Lliure santstropical en gmail.com
Vie Jul 30 10:10:55 CEST 2010

Ei Anna!!

Quina rapidesa... A veure només un petit detall es va dir a l'assamblea que
qui convocava era "assamblea de Barcelona"`, a mi personalment em sembla
millor l'actual però no discutirem per això...
L'octaveta ja està traduida al castellà i se n'han fet còpies per això cap
problema, només que per aprofitar la impressió del cartell vam dir de fer-ho
en català. Quan puguis concretar el tema logístic ens ho dius per poder
començar a repartir pels locals i les festes.

Salut!!
Mireia

El 29 de juliol de 2010 21:06, Anna Mateu Abella
<annaderevolta en gmail.com>ha escrit: