[LaCrisi-paguinElsRics] RV: [continguts-v-barna] RV: convocatòria potent per el dijous dia 30 al banc de satán i links bons !encenem barcelona desprès del nadal!

s,g,e. anna en solucionsgrafiques.com
Mie Dic 29 18:17:00 CET 2010

Nadales de la crisi, cantades per l'Assemblea de drets social de Gràcia pels
carrers i places de la Vila.

http://www.youtube.com/watch?v=yum-Vt67-PU
<http://www.youtube.com/watch?v=yum-Vt67-PU&feature=player_embedded>
&feature=player_embedded

Un espontani rep aplaudiments a la Plaça Sant Jaume en cridar que els
polítics son uns "xoriços"
El espontani valent és el Javi super megàfon!!!

http://societat.e-noticies.cat/primera-protesta-del-govern-mas-48465.html

Ei penya anem a tope dijous 30 de 13,30 a 16h. Davant del Banc de satán, en
suport al José Luis.

Necessitem penys rapera, tambors, gent que faci teatre de denuncia,
perfomance, mùsica etc.

Ahir vaig estar sola amb el José Luis, s’estan recollint molts mails i
signatures.

Fem un esforç per dijous dia 30 i mirem de portar algú del pessebre
fantàstic de gràcia, per cert molt bones nadales, m'encanta!!!

Please reenvieu a la llista d'extensió pimienta i a tot quisqui, muntem-la
forta demà dijous a partir de les 13,30h.

Dijous 30 de les 13,30 h canya a la màfia, concentració denuncia, fins que
surtin del banc cap a les 16h!!

Fins a la Victòria Sempre!!!!

Anna

Pd ja sé sóc pesada, però la que està caient i el poc que la gent és
mou....m’encén

http://www.nod32.com