[LaCrisi-paguinElsRics] (sin asunto)

Valenti r.s v_rasa en hotmail.com
Jue Dic 16 18:14:10 CET 2010

Completament d’acord amb tu Oscar i amb l’Eladio,
això es una batalla que fa molts anys que estem fen tots plegats. No ens mirem
mes el llombrígo i intentem unir-nos contra l’enemic únic. M’entres nosaltres no
ens cansem de fer reunions i intentar posar-nos d’acord  l’enemic va fen i va fen poc a poc o apressa depèn
del moment però sense descans. Reflexionem.

Salut.