[Semestre-UE/LaCrisi-paguinElsRics] 1 mayo , difundir a tope

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Vie Abr 23 18:19:46 CEST 2010

 Boness!!!!

S'acosta el 1 de Maig, fem una bona empenta a la difusió [?]a veure si podem
ser moltissimes!!!

Respecte a les plantilles per pintar, jo faig l'original, però desprès s'han
de fer manuals, amb cartolina gruixuda ( la aconsegueixo jo) i cúter, vol
dir unes quantes persones a fer manualitats.

Com ho fem? proposo per dijous o divendres cap a les 18h,quedar la gent que
farà les plantilles.

Aviso porta feina o sigui que al menys un equip de 20 persones amb cúters,
suposo que quedaríem a la IAC.

Jo portaré les lletres de les consignes fotocopiades en un DinA4 per cada
una, s’hauran de dibuixar a la cartolina i amb cúters tallar, potser
hauríem de fer mínim dues plantilles de cada consigna, per deixar guapes les
parets i el terra.

Espero comentaris i sobre tot gent que s'apunti!!!

POT QUEDAR MOLT XULO I FEM UNA BONA ESCAMPADA!!!!

Fins a la Victòria Sempre[?]
Anna