[Semestre-UE/LaCrisi-paguinElsRics] enganxines 1 de maig ja estàn fetes

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Mar Abr 13 14:12:09 CEST 2010

> Bonessssssss!!!![?]
>

> He parlat amb el Josep Maria de Foli Verd i demà a primera hora del mati
> tindrà les enganxines del 1 de maig, qui pot passar a recollir-les?

   Jo en tinc unes 300 que m'ha fet gratix una impremta, en un foradet que
ha tingut,
   ens faràn octavetes quan tinguin un espai en feines seves també gratix.

   Ara falta fer una bona difusió!!!!!!!!!!!

   Fins a la victòria sempre[?]