[LaCrisi-paguinElsRics] Seminaris FSCat

Angel MRPH angelmrph en gmail.com
Lun Nov 16 13:30:39 CET 2009

Hola a tothom.

A l’última assemblea vam decidir presentar tres seminaris al FSCat. Com que estic a la comissió de programa em vaig oferir per a presentar-los, però a l’hora d’omplir el formulari em trobo que em falten dades, tinc els títols i a Organitzacions els inscriuré com a Campanya, Que la crisi la paguin els rics. Podria inscriure’ls i deixar la resta de camps en blanc o omplir-los més o menys per acomplir l’expedient, però prefereixo consultar-vos què voleu que posi i sobre tot a qui poso com a persona de contacte.

Tenim temps fins el divendres, però si és possible m’agradaria enllestir això abans del dimecres que tenim reunió de comissió.

Enganxo el model del formulari, que hem fet des de la comissió de programa per fer les inscripcions de seminaris, perquè us pugueu fer una idea de què necessito saber.

Salutacions.

Angel.

Formulari per inscriure els seminaris:

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png Títol:

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png Organitzacions:

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png Descripció: (explica en 10 línies MÀX. El contingut i metodologia del seminari):

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png Eix al qual s’inscriu*:

*Eixos als quals es poden inscriure els seminaris:

a) Les causes de la crisi global (ecològica i del territori, social i econòmica, democràtica i dels pobles)

b) Les conseqüències i els impactes de la crisi global.

c) Les lluites, resistències i alternatives en un món en crisi.

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png Requisits tècnics (no es garanteix que es puguin facilitar):

http://pangea.org/fscat/formulari_html_6fcdb1d3.png E-mail i telèfon de contacte:

Llista de paraules clau

(podeu escollir-ne fins un màxim de 5):
agroecologia  aigua  alliberament nacional  anticapitalisme  antiinstitucional  antimilitarisme i pau  antiprohibicionisme  antiracisme  antirepressió,  Art  Autoritarismes,  clima  comerç just  comunicació  coneixement  construcció de contrapoder  Consum  coordinació  Cultura i llengua  Decreixement  democracia i participació  desobediència  Discriminació,  distribució  documentació  Dones i feminisme  Drets humans  drets laborals  ecologia  economia dominant  economia solidària  educació  energia  espais socials alliberats  espiritualitat  estratègia  finançament  gent gran  globalització econòmica  habitatge  ideologies  immigració  intercanvis  Internet  joventut  laicitat  món rural  moviment estudiantil  moviments socials  moviment veïnal  neoliberalisme  pensament crític,  permacultura  pobresa  precarietat  recursos i eines  relacions nord-sud  Salut  sexualitat i models familiars  sindicalisme  sistema financer  sobirania alimentària  Solidaritat  temps lliure  territori  transformació personal  transformació social  treball  urbanisme

Enganxo també els paràgrafs que fan referència a això en les dues actes que es van enviar per la llista.

En enero se realizará el Foro Social catala, donde las epxresiones de luchas obreras deben estar reflejadas y por ello sugerimos 3 debates que los compañeros dela campanya Que la Crisi la paguin els rics particpará en la convocatoria, aportará entre 50 y 100 €, y por ello, debemos proponer en las reuniones organizativas con poca participación de organizaciones que actúan en el conflicto de clase. La idea es de 3 seminarios-

a-PARADOS, INGRESOS DIGNOS E IMPUESTOS A LOS RICOS
b-DESPIDOS, EREs Y FALTA DE DEMOCRACIA EN LAS EMPRESAS
c-CAPITALISMO ES CRISIS: PROPUESTAS PARA LA TRANSFORMACIÓN

FSCat

Es veu la necessitat de tenir una presència al Fòrum Social Català. Ja s’ha obert el període per fer propostes de seminaris.

Es proposen el temes:

- Atur, ingresos dignes i impostos.

- Acomiadaments i democràcia a les empreses.

- Reforma Laboral, 30 anys de retallades, origen de la crisi, sota el possible títol de Capitalisme és crisi, propostes de transformació.

 - Experiències Locals