[LaCrisi-paguinElsRics] comissió extensió

Alex Vilardell vilardellcandela en hotmail.com
Sab Ene 31 09:36:22 CET 2009

Companys,

Us agrairia que em donguéssiu de baixa d'aquesta llista. Segueixo la vostra lluita amb interès i m'he sumat a totes les accions que heu fet però el fet de pertanyer a la llista La Crisi paguin els rics em treu molt de temps per llegir i molt d'espai al corrreu electrònic. A més, la vostra lluita m'arriba per altres vies. àlex

Date: Wed, 28 Jan 2009 19:19:36 +0000From: oleguerbohigas en yahoo.esTo: no65hores en llistes.moviments.net; no65hores en moviments.netSubject: [LaCrisi-paguinElsRics] comissió extensió

La comissió d'extensió no ens reunim el 5, ens reunim demà, dijous 29 a les 18:00 a la IAC (Lairtana 57, 4).
Salut
De: Sindicato de Comisiones de Base <cobas en sindicatocobas.org>Asunto: [LaCrisi-paguinElsRics] actaPara: "lliste crisis" <no65hores en llistes.moviments.net>Fecha: miércoles, 28 enero, 2009 12:19

COMISSIÓ DE PREMSA+MATERIALS- Propera reunió quan la comissió de materials digui. En principi, però, hem quedat dimarts 3 a la IAC a les 18:30h. Extensió es reuneiz el 5Proper plenari de totes les comissions el dia 12 a les 19h a Casa de la Soli
- S’ha decidit el nom del domini web de la plataforma,

wwwnoalacrisi.(org), a espera de rebre notícies de Luis González i el Roger sobre l’estat de la qüestió.

- El mail de la comissió també està pendent d’ells.

- El manifest i el logo queda a càrrec de la comissió de material.

- S’ha decidit apostar també per les xarxes socials tipus Facebook per fer difusió. Un cop comptem amb materials (manifest, logo, etc) s’obrirà una pàgina.

La comissió d’Extensió fa les següents peticions (a part de creació d’un blog, el manifest i el logo):

-        Cartells tipus. Suggerències:

o     Com fer front a la crisi.

o     Com t’afecta la crisi?

o     Com organitzar-nos davant l’atur.

o     El problema de l’atur: el conflicte dels EROs.

o     Crisi i vivenda. Crisi i serveis públics.

-        dossier sobre la crisi. Que toqui els diferents àmbits: atur, morosos, ajudes als bancs, etc. Reunió de materials de premsa i etc que ho reflexin.